Number of the records: 1
The videogame industry does not exist
SYS 270387 LBL 00000nam^^22^^^^^^^^450 005 20240205122134.6 010 $a 978-0-262-54540-2 $b brož. 035 $a (NFA-K)b-00250760 100 $a 20240117f2023 m 0czey0103 ba 101 0-
$a eng 102 $a US 200 1-
$a <The> videogame industry does not exist $e why we should think beyond commercial game production $f Brendan Keogh 210 $a Cambridge, Massachusetts $c <The> MIT Press $d c2023 215 $a xi, 254 s. $c il. 320 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 330 $a Videoherní průmysl, jak se nám vždy říká, je multimiliardový, technologicky vyspělý byznys, který provozují velké korporace v některých severoamerických, evropských a východoasijských městech. Většinu dnešních videoher však ve skutečnosti vytvářejí malé skupiny lidí, kteří pracují s malými rozpočty, spoléhají na existující, volně dostupné softwarové platformy a doufají, často marně, že se proslaví - zkrátka lidé pracující jako umělci. Kniha "The videogame industry does not exist", která se zaměřuje přímo na tento rozpor mezi vnímáním a realitou, představuje mnohem přesnější a diferencovanější obraz toho, jak pracuje naprostá většina tvůrců videoher - obraz, který odhaluje rozmanité a nejisté komunity, identity a přístupy, díky nimž je tvorba videoher významnou kulturní praxí. 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003213 $a videohry 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003214 $a počítačové hry 608 $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie 675 $a 794:621.397 $z cze $9 MRF 675 $a 794:004.9 $z cze $9 MRF 675 $a (048.8) $z cze $9 MRF 700 -1
$3 nfa_un_auth*0151739 $a Keogh $b Brendan $4 070 801 -0
$a CZ $b ABC135 $c 20240117 $g AACR2R $9 2 910 $a ABC135 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1