Number of the records: 1  

Kreativní průmysly

  1. Kreativní průmysly / Martin Cikánek ... [et al.]. -- Nové, rozšíř. a revid. vyd. -- Institut umění - Divadelní ústav. -- 165 s.

    Kniha nabízí čtenářům náhled do historického vývoje konceptu od druhé světové války po současnost a základní přehled o obsahovém vymezení a užívání konceptu v politické praxi včetně popisu vztahu mezi tržními odvětvími kreativních průmyslů a nekomerčním uměním, podporovaným z veřejných rozpočtů. Kromě textů Martina Cikánka, přináší rozšířené vydání i čtyři nové kapitoly. Eva Žáková se ve své kapitole věnuje současnému stavu vymezení a základní charakteristice jednotlivých oblastí kulturních a kreativních průmyslů v České republice. Další kapitola Evy Lehečkové je lingvistickou analýzou terminologie, která je zaměřena na ústřední termín kulturní a kreativní průmysly a jeho varianty a poukazuje na jazykové rysy ovlivňující jejich užívání. Text Zory Jaurové se zabývá tématem kreativních měst, jejich atributů, historii a způsobu hodnocení a text Pavla Bednáře je věnován tématu kreativních klastrů. -- ISBN 978-80-7008-274-4 (brož.)

    1. management kultury 2. management umění 3. filmový průmysl 4. příručky

    I. Cikánek, Martin, 1978-

    304.2/.4+791.61+7.075+(035)
    ABC135

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.