Number of the records: 1  

Game after

  1. Guins, Raiford

    Game after : a cultural study of video game afterlife / Raiford Guins. -- Cambridge, Massachusetts : The MIT Press, c2014. -- xiv, 355 s. : il., faksim. -- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík - Videohry si kupujeme, abychom je hráli, ne abychom je zachránili. Co se děje s videohrami, když jsou rozbité, nefunkční nebo zastaralé? V knize "Game after" se Raiford Guins zaměřuje na videohry nikoli jako na hermeticky uzavřené časové kapsle minulosti, ale na jejich hmotné pozůstatky: jak a kde videohry přetrvávají v současnosti. Pečlivě zkoumá složité životní cykly videoher. Guins se zabývá videohrami jako muzejními předměty a kurátorskými a archivními postupy napříč řadou kulturních institucí; stárnoucími arkádovými skříněmi na mince; dokumentační rolí výtvarných návrhů a obalů herních kazet; cestou hry od vadného výrobku přes odpad až po památnou relikvii; a příběhy odborníků o konzervaci, restaurování a znovuvytvoření. -- ISBN 978-0-262-53628-8 (brož.)

    1. videohry 2. videohry - sociální aspekty 3. počítačové hry 4. studie

    794:621.397+794:004.9+(048.8)
    ABC135

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.