Number of the records: 1
Game after
SYS 271348 LBL 00000nam^^22^^^^^^^^450 005 20240325123613.7 010 $a 978-0-262-53628-8 $b brož. 035 $a (NFA-K)b-00251719 100 $a 20240313f2014 m 0czey0103 ba 101 0-
$a eng 102 $a US 200 1-
$a Game after $e a cultural study of video game afterlife $f Raiford Guins 210 $a Cambridge, Massachusetts $c <The> MIT Press $d c2014 215 $a xiv, 355 s. $c il., faksim. 320 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 330 $a Videohry si kupujeme, abychom je hráli, ne abychom je zachránili. Co se děje s videohrami, když jsou rozbité, nefunkční nebo zastaralé? V knize "Game after" se Raiford Guins zaměřuje na videohry nikoli jako na hermeticky uzavřené časové kapsle minulosti, ale na jejich hmotné pozůstatky: jak a kde videohry přetrvávají v současnosti. Pečlivě zkoumá složité životní cykly videoher. Guins se zabývá videohrami jako muzejními předměty a kurátorskými a archivními postupy napříč řadou kulturních institucí; stárnoucími arkádovými skříněmi na mince; dokumentační rolí výtvarných návrhů a obalů herních kazet; cestou hry od vadného výrobku přes odpad až po památnou relikvii; a příběhy odborníků o konzervaci, restaurování a znovuvytvoření. 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003213 $a videohry 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003213 $a videohry $x sociální aspekty 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003214 $a počítačové hry 608 $a studie 675 $a 794:621.397 $z cze $9 MRF 675 $a 794:004.9 $z cze $9 MRF 675 $a (048.8) $z cze $9 MRF 700 -1
$3 nfa_un_auth*0151703 $a Guins $b Raiford $4 070 801 -0
$a CZ $b ABC135 $c 20240313 $g AACR2R $9 2 910 $a ABC135 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1