Number of the records: 1  

Game after

  1. SYS271348
    LBL
      
    00000nam^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20240325123613.7
    010
      
    $a 978-0-262-53628-8 $b brož.
    035
      
    $a (NFA-K)b-00251719
    100
      
    $a 20240313f2014 m 0czey0103 ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a US
    200
    1-
    $a Game after $e a cultural study of video game afterlife $f Raiford Guins
    210
      
    $a Cambridge, Massachusetts $c <The> MIT Press $d c2014
    215
      
    $a xiv, 355 s. $c il., faksim.
    320
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    330
      
    $a Videohry si kupujeme, abychom je hráli, ne abychom je zachránili. Co se děje s videohrami, když jsou rozbité, nefunkční nebo zastaralé? V knize "Game after" se Raiford Guins zaměřuje na videohry nikoli jako na hermeticky uzavřené časové kapsle minulosti, ale na jejich hmotné pozůstatky: jak a kde videohry přetrvávají v současnosti. Pečlivě zkoumá složité životní cykly videoher. Guins se zabývá videohrami jako muzejními předměty a kurátorskými a archivními postupy napříč řadou kulturních institucí; stárnoucími arkádovými skříněmi na mince; dokumentační rolí výtvarných návrhů a obalů herních kazet; cestou hry od vadného výrobku přes odpad až po památnou relikvii; a příběhy odborníků o konzervaci, restaurování a znovuvytvoření.
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003213 $a videohry
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003213 $a videohry $x sociální aspekty
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003214 $a počítačové hry
    608
      
    $a studie
    675
      
    $a 794:621.397 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 794:004.9 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (048.8) $z cze $9 MRF
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0151703 $a Guins $b Raiford $4 070
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20240313 $g AACR2R $9 2
    910
      
    $a ABC135
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.