Number of the records: 1  

Reklama

  1. TitleReklama
    Subtitleteoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie
    Author infoPavel Horňák
    Author Horňák Pavel (1953-)
    IssueVyd. 1.
    Issue data Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2010
    Physical description- 318 s.: (některé barev.) il., faksim.
    NoteÚvod, o autorovi. - Bibliografie na s. 291-294
    AnnotationMonografie přehledně a názorně seznamuje s teorií, historií a různými aspekty reklamy, propagace a marketingové komunikace u nás i v zahraničí.
    ISBN978-80-904273-3-4 (váz.)
    Keywords reklama a film * reklama filmů * reklama v kinech * reklamní film * filmová propagace * filmové plakáty * filmový marketing * média * masmédia * public relations
    Form. Descr. monografie
    UDC659.1+791, 791.641.3, 791.65, 791:659.1, 659.133.1:791.641, 316.774, 659.3, 791.641, 659.4, (048.8)
    Languageslo - slovak
    CountryCZ - Czech Republic
    Doc. KindAMO - Monographies
    Catal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    NFA Control Number(NFA-K)b-00131613
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Databasexxxk - Books
    Call numberTrack No.LocationSublocationCSInfo
    401760107061FONDSKLADIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.