Number of the records: 1  

Writing for animation, comics, and games

  1. Marx, Christy, 1962-

    Writing for animation, comics, and games / Christy Marx. -- Routledge, Taylor & Francis Group. -- xxi, 226 s.

    Christy Marx, americká scenáristka, spisovatelka, game designer a autorka mnoha televizních seriálů (např.: Jem,Teenage Mutant Ninja Turtles, Conan the Adventurer, G.I. Joe, Hypernauts) přináší ve své praktické příručce návody, jak psát scénář pro animované filmy, komiksy, grafické romány (graphic novels) a videohry. Přináší pravidla, pokyny, tipy a triky, které musí znát všichni, kdo se chtějí stát profesionálními autory. -- ISBN 978-0-240-80582-5 (brož.)

    1. scenáristika 2. komiks a film 3. počítačové hry 4. animace - dějiny 5. videohry 6. filmový průmysl 7. scenáristé 8. autorské právo 9. legislativa 10. animovaný film 11. filmové vzdělávání 12. odborové svazy 13. ekonomika a film 14. příručky 15. metodické příručky

    347.78+34:791+(035)+(072)+791.51+331.105.44+338+791+794:004.9+794:621.397+74/76.05-029.82-34+791+791.61+791.632-051+791.632+778.534.6+791.228
    ABC135

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.