Number of the records: 1
Reklama
Title Reklama Subtitle teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie Author info Pavel Horňák Author Horňák Pavel (1953-) Issue Vyd. 1. Issue data Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2010 Physical description - 318 s.: (některé barev.) il., faksim. Note Úvod, o autorovi. - Bibliografie na s. 291-294 Annotation Monografie přehledně a názorně seznamuje s teorií, historií a různými aspekty reklamy, propagace a marketingové komunikace u nás i v zahraničí. ISBN 978-80-904273-3-4 (váz.) Keywords reklama a film * reklama filmů * reklama v kinech * reklamní film * filmová propagace * filmové plakáty * filmový marketing * média * masmédia * public relations Form. Descr. monografie UDC 659.1+791, 791.641.3, 791.65, 791:659.1, 659.133.1:791.641, 316.774, 659.3, 791.641, 659.4, (048.8) Language slo - slovak Country CZ - Czech Republic Doc. Kind AMO - Monographies Catal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu NFA Control Number (NFA-K)b-00131613 Copy count 1, currently available 0, at library only 1 Database xxxk - Books book
Call number Track No. Location Sublocation CS Info 40176 0107061 FOND SKLAD In-Library Use Only
Number of the records: 1