Number of the records: 1
Ubavit se k smrti
SYS 043578 LBL 01980nam^^220048150^45 005 20201015005419.6 010 $a 80-204-0747-2 $b brož. $d Kč 158,00 035 $a (NFA-K)b-00032058 100 $a 20010830h m 0czey0103 ba 101 1-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Ubavit se k smrti $e veřejná komunikace ve věku zábavy $f Neil Postman $g z angličtiny přeložila Irena Reifová $g revize překladu Milan Macháček 205 $a 1. vyd 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 1999 215 $a 190 s 225 1-
$a Souvislosti $v sv. 16 306 $a Vychází s přispěním nadace Open Society Fund Praha 307 $a Předmluva, poznámky, bibliografie, rejstřík 312 $a V tiráži orig. podnázev: Public Discourse in the Age of Show Business 330 $a Publikace o vlivu televize a dalších médií na myšlení společnosti. Televizí ovládanou současnost staví autor do přímého protikladu k předchozí éře tištěného projevu, jejíž důraz na obsah sdělení byl vystřídán diktátem zábavy. Podrobně dokládá ničivý účinek tohoto imperativu na veškeré televizní programy, ať už jde o zpravodajství, politiku, náboženské či vzdělávací pořady. 454 -1
$1 200 1 $a Amusing Ourselves to Death $1 210 $a New York $c Viking Penguin $d 1985 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001986 $a masmédia 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002544 $a televize a film 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002368 $a rozhlas a film 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002566 $a tisk a film 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001982 $a masová komunikace 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002435 $a sociologie a film 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002453 $a společnost a film 606 0-
$a Spojené státy americké 606 0-
$a 20.stol., 80.léta 608 $a Studie 608 $a populárně-naučné publikace 675 $a 654.1 $z cze $9 n 675 $a 82-991 $z cze $9 n 700 -1
$a Postman $b Neil $3 nfa_un_auth*0014684 702 -1
$3 nfa_un_auth*0014685 $a Reifová $b Irena $f 1971- 702 -1
$3 nfa_un_auth*0014686 $a Macháček $b Milan $f 1961-2017 801 -0
$a CZ $b ABC135 $c 20010830 $g AACR2 $9 2 910 $a ABC135
Number of the records: 1