Number of the records: 1
Making media work
SYS 201568 LBL 00000nam^^22^^^^^^^^450 005 20201015134925.0 010 $a 978-0-8147-6099-4 $b brož. 035 $a (NFA-K)b-00181437 100 $a 20151123h2014 m 0czey0103 ba 101 0-
$a eng 102 $a US $a GB 200 1-
$a Making media work $e cultures of management in the entertainment industries $f edited by Derek Johnson, Derek Kompare, and Avi Santo 210 $a New York $a London $c New York University Press $d 2014 215 $a vi, 330 s. $c il. 225 2-
$a Critical cultural communication $f general editors: Sarah Banet-Weiser and Kent A. Ono 307 $a Úvod, citáty, poznámky v textu, o autorech a editorech 320 $a Bibliografie na s. 295-317, rejstřík 330 $a Kolektivní monografie se pokouší o hlubší a více odstíněné pochopení managementu v zábavním průmyslu. Šestnáct britských a amerických teoretiků sleduje měnící se roli managementu jak z hlediska historického tak i současné doby v rámci USA a mezinárodního kontextu, a napříč celou řadou mediálních forem, od filmu a televize k videohrám a sociálním médiím. 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003630 $a management kultury 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003631 $a management umění 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003073 $a média 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001986 $a masmédia 608 $3 nfa_un_auth*0101814 $a kolektivní monografie 608 $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie 675 $a 304.2/.4 675 $a 7.075 675 $a 316.774 $z cze $9 MRF 675 $a 659.3 $z cze $9 MRF 675 $a (048.8:082) $z cze $9 MRF 675 $a (048.8) $z cze $9 MRF 702 -1
$3 nfa_un_auth*0126039 $a Johnson $b Derek $f 1979- $4 340 702 -1
$3 nfa_un_auth*0126040 $a Kompare $b Derek $f 1969- $4 340 702 -1
$3 nfa_un_auth*0126041 $a Santo $b Avi $4 340 801 -0
$a CZ $b ABC135 $c 20151123 $g AACR2R $9 2 910 $a ABC135 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1