Number of the records: 1  

Zanuck

  1. TitleZanuck
    Subtitlegrandeur et décadence du dernier nabab d'Hollywood
    Author infoLeonard Mosley; traduit de l'américain par Laurent Ikor et Philippe Rezzi
    Author Mosley Leonard (1913-1992)
    Issue data Paris : Éditions Ramsay, 1987
    Physical description- 329 s., [16] s. čb. fot. na příl.: il.
    Original  Zanuck : the rise and fall of Hollywood's last tycoon  /   Mosley Leonard (1913-1992) . Boston : Little Brown and Company, c1984.
    NoteFilmografie
    AnnotationPublikace o životě a díle legendárního amerického producenta a scénáristy Darryla Zanucka.
    ISBN2-85956-576-0 (brož.)
    Person keywords Zanuck Darryl F. (1902-1979)
    Keywords filmoví producenti. Spojené státy americké * scenáristé. Spojené státy americké * Hollywood. Spojené státy americké
    Form. Descr. biografie
    UDC791.631-051(73), 791.632-051(73), (092), 929Zanuck, Darryl F.
    Languagefre - French
    Language of the originaleng - English
    CountryFR - France
    Doc. KindABI - Biographies
    Catal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    NFA Control Number(NFA-K)b-00050434
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Databasexxxk - Books
    Call numberTrack No.LocationSublocationCSInfo
    342910081088FONDHRADIn-Library Use Only
    Česálková Lucie (1983-)
    Physical description
    - 3 il.
    Source document
     Cinepur, Roč. 21[i.e.24], č. 98 (2015), s. 48-51
    Note
    Rubrika: Téma. - Hlavičkový název: Mimo kino
    Annotation
    Text připomíná historii filmové distribuce mimo kina, např. v Československu od 50. let 20. století existovala snaha nabízet filmy k projekcím ve školách, kulturních a osvětových zařízeních, továrnách, lázních, ve vězeních i nemocnicích. Koncipovaly se tematicky zaměřené programy v muzeích, galeriích a osvětových domech, vzdělávací programy pro školy a university apod. Dlouhou tradici má i promítání v dopravních prostředcích, projekce propagačních filmů na veletrzích apod. V 30. letech vznikají také domácí produkce. V současnosti narůstá zájem o projekce v netypickém prostředí v propojení s jiným, např. hudebním programem - tzv. "special event model". Vznik nových mediálních technologií také ovlivňuje uplatnitelnost formátů i změny diváckých návyků.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.