Number of the records: 1
Česká reklama
Název Česká reklama Podnázev od pana Vajíčka po falešné soby Aut.údaje Jaroslav Krupka Autor Krupka Jaroslav (1971-) Vydání 1. vyd. Vyd.údaje Brno : BizBooks, 2012 Fyzický popis - 264 s.: (většinou barev.) il., portréty, faksim. Poznámky Úvod, slovníček osob, o autorovi. - Rejstřík Anotace Kniha rekapituluje zrod, rozvoj, zákulisí a osobnosti tuzemské reklamy od prvopočátků až po poslední úspěchy českých tvůrců na mezinárodním festivalu reklamy v Cannes. ISBN 978-80-265-0046-9 (váz.) Předmět.hesla reklama a film. Česko * reklama filmů. Česko * reklamní film. Česko * masmédia. Česko * média. Česko * vývoj médií. Česko Form.deskr. monografie Systemat. 659.1+791(437.3), 791.641.3(437.3), 659.3(437.3), 316.774(437.3), 791:659.1(437.3), (048.8) Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Druh dok. AMO - Monografie Katal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu ID NFA (NFA-K)b-00150374 Počet ex. 1, z toho volných 0, prezenčně 1 Databáze xxxk - Knihy book
Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace CS Info 40628 0110051 FOND SKLAD pouze prezenčně
Number of the records: 1