Number of the records: 1
Public relations jako ovlivňování mínění
- Ftorek, Jozef, 1973-
Public relations jako ovlivňování mínění : [jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat] / Jozef Ftorek. -- 2., rozš. vyd. -- Praha : Grada Publishing, 2009. -- 195 s. : il., faksim., portréty. -- Úvod, poznámky v textu, o autorovi - Bibliografie na s. 193-195 - Obsahuje též: Public relations a masová média - media relations na s. 117-155 - Film na s. 150-153 - Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations (PR) - nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu nebo tzv. "vztahy s veřejností", ale i jako dovednost ovlivňování mínění a vytváření souhlasu. -- ISBN 978-80-247-2678-6 (brož.)
1. public relations 2. reklama a film 3. masmédia 4. typ postavy ve filmu 5. příručky 6. učební texty
791-5+659.4+659.1+791+659.3+(035)+(07)
ABC135
Number of the records: 1