Number of the records: 1  

Creative advertising

  1. Pricken, Mario

    Creative advertising : ideas and techniques from the world's best campaigns / Mario Pricken ; [z německého originálu ... přeložila Mary Whittall]. -- Rev. and updated ed. 1st publ. -- London : Thames & Hudson, 2008. -- 255 s. : barev. il. -- Výpravná publikace, v níž jeden z nejžádanějších současných kreativců Mario Pricken představuje více než 200 světových reklam z širokého spektra médií, včetně časopisů, billboardů, TV, kina a internetu. Sleduje kreativní proces v pozadí vybraných nejúčinnějších reklamních kampaní posledních let. Každá kapitola v knize se zaměřuje na jiné praktické metody kreativní a inovativní reklamy, doprovázené oceněnými pracemi nejvlivnějších jmen daného oboru. Vydání obsahuje kompletně upravenou a aktualizovanou úvodní kapitolu se spoustou nových příkladů, které demonstrují nepřeberné množství možných přístupů k reklamě. - Název originálu: Kribbeln im Kopf / Pricken, Mario. -- Mainz : Verlag Hermann Schmidt, 2007. -- ISBN 978-0-500-28733-0 (brož.)

    1. reklama a film 2. obrazové publikace

    I. Pricken, Mario. Kribbeln im Kopf

    659.1+791+(084.11)+791.641.3+659.1
    ABC135

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.