Number of the records: 1
Creative advertising
Title Creative advertising Subtitle ideas and techniques from the world's best campaigns Author info Mario Pricken; [z německého originálu ... přeložila Mary Whittall] Author Pricken Mario Issue Rev. and updated ed. 1st publ. Issue data London : Thames & Hudson, 2008 Physical description - 255 s.: barev. il. Original Kribbeln im Kopf / Pricken Mario . Mainz : Verlag Hermann Schmidt, 2007. Annotation Výpravná publikace, v níž jeden z nejžádanějších současných kreativců Mario Pricken představuje více než 200 světových reklam z širokého spektra médií, včetně časopisů, billboardů, TV, kina a internetu. Sleduje kreativní proces v pozadí vybraných nejúčinnějších reklamních kampaní posledních let. Každá kapitola v knize se zaměřuje na jiné praktické metody kreativní a inovativní reklamy, doprovázené oceněnými pracemi nejvlivnějších jmen daného oboru. Vydání obsahuje kompletně upravenou a aktualizovanou úvodní kapitolu se spoustou nových příkladů, které demonstrují nepřeberné množství možných přístupů k reklamě. ISBN 978-0-500-28733-0 (brož.) Keywords reklama a film Form. Descr. obrazové publikace UDC 659.1+791, (084.11), 791.641.3, 659.1 Language eng - English Language of the original ger - German Country GB - Great Britian Doc. Kind AOP - Picture books Catal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu NFA Control Number (NFA-K)b-00096248 Copy count 1, currently available 0, at library only 1 Database xxxk - Books book
Call number Track No. Location Sublocation CS Info II-7044 0101634 FOND HRAD In-Library Use Only
Number of the records: 1