Number of the records: 1  

Creative advertising

  1. TitleCreative advertising
    Subtitleideas and techniques from the world's best campaigns
    Author infoMario Pricken; [z německého originálu ... přeložila Mary Whittall]
    Author Pricken Mario
    IssueRev. and updated ed. 1st publ.
    Issue data London : Thames & Hudson, 2008
    Physical description- 255 s.: barev. il.
    Original  Kribbeln im Kopf  /   Pricken Mario . Mainz : Verlag Hermann Schmidt, 2007.
    AnnotationVýpravná publikace, v níž jeden z nejžádanějších současných kreativců Mario Pricken představuje více než 200 světových reklam z širokého spektra médií, včetně časopisů, billboardů, TV, kina a internetu. Sleduje kreativní proces v pozadí vybraných nejúčinnějších reklamních kampaní posledních let. Každá kapitola v knize se zaměřuje na jiné praktické metody kreativní a inovativní reklamy, doprovázené oceněnými pracemi nejvlivnějších jmen daného oboru. Vydání obsahuje kompletně upravenou a aktualizovanou úvodní kapitolu se spoustou nových příkladů, které demonstrují nepřeberné množství možných přístupů k reklamě.
    ISBN978-0-500-28733-0 (brož.)
    Keywords reklama a film
    Form. Descr. obrazové publikace
    UDC659.1+791, (084.11), 791.641.3, 659.1
    Languageeng - English
    Language of the originalger - German
    CountryGB - Great Britian
    Doc. KindAOP - Picture books
    Catal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    NFA Control Number(NFA-K)b-00096248
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Databasexxxk - Books
    Call numberTrack No.LocationSublocationCSInfo
    II-70440101634FONDHRADIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.