Number of the records: 1  

Prognóza rozvoje české kultury do roku 2000

  1. SYS203084
    LBL
      
    00000nam^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20201015135738.8
    010
      
    $b Brož.
    035
      
    $a (NFA-K)b-00182898
    100
      
    $a 20070330h1982 m 0czey0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CS
    200
    1-
    $a Prognóza rozvoje české kultury do roku 2000 $f odpovědní ředitelé: Martin Cejp (řešitel), Milan Hromádka
    205
      
    $a 1. vyd.
    210
      
    $a Praha $c Ústav pro výzkum kultury $d 1982
    215
      
    $a 216, [3] s. $c il.
    304
      
    $a Za kinematografický odbor byla součástí řešitelského kolektivu Eva Strusková
    307
      
    $a Tabulky v textu
    307
      
    $a Závěr
    320
      
    $a Bibliografická poznámka
    330
      
    $a Prognostická studie obsahuje shrnutí nejdůležitějších podkladů a údajů (trendů, tendencí, vzájemných kontinuit) u všech zkoumaných jevů, které navrhují členové řešitelského kolektivu v rámci možností vývoje české kultury do roku 2000
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003194 $a kultura $x prognózy $y Československo
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003099 $a kultura a film $x prognózy $y Československo
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0068829 $a analýzy
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067219 $a výzkumné zprávy
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067256 $a referáty
    675
      
    $a (047.31) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (048.83) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (047) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (063) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 316.7+791(437) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 316.7+791(437) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (048.8) $z cze $9 MRF
    702
    -1
    $3 nfa_un_auth*0111205 $a Cejp $b Martin $f 1937- $4 220
    702
    -1
    $3 nfa_un_auth*0085346 $a Hromádka $b Milan $f 1931-1983 $4 220
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20070330 $g AACR2 $9 2
    910
      
    $a ABC135

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.