Number of the records: 1  

Dějiny reklamy

  1. Pincas, Stéphane

    Dějiny reklamy / Stéphane Pincas a Marc Loiseau. -- Nakladatelství Slovart. -- 336 s.

    Kniha, rozdělená chronologicky na kapitoly, zachycuje vývoj reklamy a reklamního průmyslu. Zkoumá legendární kampaně a značky moderní historie reklamy a doplňuje je neobyčejnými anekdotami a komentáři, které pomáhají objasnit historický kontext a význam každé z kampaní. Najdete tu například i jednu z prvních reklam Coca-Coly, či způsob, jakým byla k reklamním účelům použitá umělecká díla mistrů, jakými jsou Picasso a Magritte. -- ISBN 978-80-7391-266-6 (Nakladatelství Slovart : váz.). -- ISBN 978-3-8365-1565-8 (Taschen : váz.)

    1. reklama a film 2. obrazové publikace

    I. Loiseau, Marc

    659.1+791+(084.11)+791.641.3+659.1
    ABC135

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.