Number of the records: 1
Problém médií
- McChesney, Robert W., 1952-
Problém médií : jak uvažovat o dnešních médiích / Robert W. McChesney ; [z anglického originálu ...] přeložila Barbora Holubová. -- 1. české vyd. -- Všeň : Grimmus, 2009. -- 140 s. -- Poznámky na s. 117-140, o autorovi - Monografie složená ze dvou esejů, v nichž autor zkoumá např. vztah žurnalistiky k demokratické praxi, propagandu, zvláštní roli inzerce ve formování mediálního trhu i obsahu či vztah médií ke globálnímu kapitalismu. - Název originálu: The political economy of media / McChesney, Robert W., 1952-. -- New York : Monthly Review Press, 2008. -- ISBN 978-80-902831-2-1 (brož.)
1. komunikační systémy 2. masová komunikace 3. masmédia 4. studie 5. eseje
I. McChesney, Robert W., 1952-. The political economy of media
316.772.4+659.3+(048.8)+(0:82-4)+32+33+070+321.7+342.34
ABC135
Number of the records: 1