Number of the records: 1
The film marketing handbook
Title The film marketing handbook Subtitle a practical guide to marketing strategies for independent films Author info edited by John Durie; written by Annika Pham, Neil Watson Další autoři Durie John (1954-) Issue data [Velká Británie] : Media Business School, 1993 Physical description - 192 s. Note Poznámky v textu, vysvětlivky, o autorech. - Rejstřík Annotation Praktická příručka marketingové strategie pro nezávislý film, kterou vydala Media Business School v roce 1993. ISBN 84-88773-00-5 (brož.) Keywords filmový marketing * filmová propagace * reklama a film * reklama filmů * filmová distribuce * filmový obchod * nezávislý film Form. Descr. příručky, analýzy UDC 791.641, 659.1+791, 791.641.3, 791.64, 791.641:658.62, 791-027.575, (035), (048.83) Language eng - English Country GB - Great Britian Doc. Kind APC - Handbooks Catal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu NFA Control Number (NFA-K)b-00100923 Copy count 1, currently available 0, at library only 1 Database xxxk - Books book
Call number Track No. Location Sublocation CS Info 37995 0097749 FOND HRAD In-Library Use Only
Number of the records: 1