Number of the records: 1
Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace
- Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace / kolektiv autorů pod vedením Barbory Osvaldové a Jana Halady. -- 3., rozš. vyd. -- Praha : Libri, 2007. -- 263 s. : il., portréty, faksim. -- Předmluva, ediční poznámka, seznam autorů, zkratky agentur - Bibliografie na s. 257-260 - Obsahuje též: Listina základních práv a svobod - Třetí, rozšířené vydání encyklopedie praktické žurnalistiky, jejíž základ tvoří hesla z oblasti tisku, rozhlasu, televize a hesla na tyto oblasti navazující tj. agenturní zpravodajství, žurnalistická fotografie, knižní trh, polygrafická sféra, reklama i nová elektronická média. Hesla jsou abecedně řazena, encyklopedická část je doplněna historií pojmu, příklady z praxe, citáty a odkazy. -- ISBN 978-80-7277-266-7 (brož.)
1. tisk a film 2. novináři a film 3. rozhlas a film 4. televize a film 5. encyklopedie 6. příručky
I. Osvaldová, Barbora, 1950-
II. Halada, Jan, 1942-
070+791+070.42+791+654.195.6:791+621.397+791+(031)+(035)+791.641+007
ABC135
Number of the records: 1