Number of the records: 1  

Dějiny reklamy

  1. TitleDějiny reklamy
    Author infoStéphane Pincas a Marc Loiseau; předmluva Maurice Lévy, [z anglického originálu ... přeložil Pavel Brožek]
    Author Pincas Stéphane
    Další autoři Loiseau Marc
    Issue data V Praze : Nakladatelství Slovart ; Köln : Taschen, 2009
    Physical description- 336 s.: většinou barev. il. a faksim.
    NoteÚvod, slovníček osobností a korporací, o autorech. - Bibliografie na s. 329-332, rejstřík
    AnnotationKniha, rozdělená chronologicky na kapitoly, zachycuje vývoj reklamy a reklamního průmyslu. Zkoumá legendární kampaně a značky moderní historie reklamy a doplňuje je neobyčejnými anekdotami a komentáři, které pomáhají objasnit historický kontext a význam každé z kampaní. Najdete tu například i jednu z prvních reklam Coca-Coly, či způsob, jakým byla k reklamním účelům použitá umělecká díla mistrů, jakými jsou Picasso a Magritte.
    ISBN978-80-7391-266-6 (Nakladatelství Slovart : váz.)978-3-8365-1565-8 (Taschen : váz.)
    Keywords reklama a film
    Form. Descr. obrazové publikace
    UDC659.1+791, (084.11), 791.641.3, 659.1
    Languagecze - Czech
    Language of the originaleng - English
    CountryCZ - Czech Republic
    Doc. KindAOP - Picture books
    Catal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    NFA Control Number(NFA-K)b-00113878
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Databasexxxk - Books
    Call numberTrack No.LocationSublocationCSInfo
    II-75520104324FONDSKLADIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.