Number of the records: 1  

Public relations jako ovlivňování mínění

  1. TitlePublic relations jako ovlivňování mínění
    Subtitle[jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat]
    Author infoJozef Ftorek
    Author Ftorek Jozef (1973-)
    Issue2., rozš. vyd.
    Issue data Praha : Grada Publishing, 2009
    Physical description- 195 s.: il., faksim., portréty
    NoteÚvod, poznámky v textu, o autorovi. - Bibliografie na s. 193-195
    Contains alsoPublic relations a masová média - media relations na s. 117-155 -- Film na s. 150-153
    AnnotationKniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations (PR) - nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu nebo tzv. "vztahy s veřejností", ale i jako dovednost ovlivňování mínění a vytváření souhlasu.
    ISBN978-80-247-2678-6 (brož.)
    Keywords public relations * reklama a film * masmédia * typ postavy ve filmu
    Form. Descr. příručky, učební texty
    UDC791-5, 659.4, 659.1+791, 659.3, (035), (07)
    Languagecze - Czech
    CountryCZ - Czech Republic
    Doc. KindAPC - Handbooks
    Catal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    NFA Control Number(NFA-K)b-00104544
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Databasexxxk - Books
    Call numberTrack No.LocationSublocationCSInfo
    393210103004FONDHRADIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.