Number of the records: 1
Ogilvy o reklamě
Title Ogilvy o reklamě Author info David Ogilvy; [z anglického originálu ... přeložila Hana Škapová] Author Ogilvy David (1911-) Issue 3. vyd. Issue data Praha : Management Press, 2001 Physical description - 223 s.: il., barev. il., faksim. Note Předmluva, poznámky, výňatky, citáty. - Bibliografie na s. 218, rejstřík Annotation Kniha legendy světové reklamy, tvůrce řady reklamních kampaní a zakladatele jedné z největších světových reklamních agentur je zasvěceným průvodcem světem reklamy.Autor v ní shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu. Jeho text pak doprovází celá paleta ukázek reklamní tvorby v barevném i černobílém provedení. ISBN 80-7261-047-3 (váz.) Keywords reklama a film Form. Descr. studie UDC (048.8), 659.1 Language cze - Czech Language of the original eng - English Country CZ - Czech Republic Doc. Kind ASD - Studies Catal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu NFA Control Number (NFA-K)b-00033981 Copy count 1, currently available 0, at library only 1 Database xxxk - Books book
Call number Track No. Location Sublocation CS Info 36778 0093759 FOND HRAD In-Library Use Only
Number of the records: 1