Number of the records: 1  

Ogilvy o reklamě

  1. TitleOgilvy o reklamě
    Author infoDavid Ogilvy; [z anglického originálu ... přeložila Hana Škapová]
    Author Ogilvy David (1911-)
    Issue3. vyd.
    Issue data Praha : Management Press, 2001
    Physical description- 223 s.: il., barev. il., faksim.
    NotePředmluva, poznámky, výňatky, citáty. - Bibliografie na s. 218, rejstřík
    AnnotationKniha legendy světové reklamy, tvůrce řady reklamních kampaní a zakladatele jedné z největších světových reklamních agentur je zasvěceným průvodcem světem reklamy.Autor v ní shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu. Jeho text pak doprovází celá paleta ukázek reklamní tvorby v barevném i černobílém provedení.
    ISBN80-7261-047-3 (váz.)
    Keywords reklama a film
    Form. Descr. studie
    UDC(048.8), 659.1
    Languagecze - Czech
    Language of the originaleng - English
    CountryCZ - Czech Republic
    Doc. KindASD - Studies
    Catal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    NFA Control Number(NFA-K)b-00033981
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Databasexxxk - Books
    Call numberTrack No.LocationSublocationCSInfo
    367780093759FONDHRADIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.