- Moje máma je nejlepší na světě
Number of the records: 1  

Moje máma je nejlepší na světě

  1. TitleMoje máma je nejlepší na světě
    Author infoTomas Sean Pšenička; Eva Vejdělková
    Author Pšenička Tomas Sean (2004-)
    Další autoři Vejdělková Eva
    Physical description- 4 barev. il.
    Source document  Právo, Roč. 34, č. 121 (25.05.2024) . 2024.  ISSN 1211-2119.  Magazín Právo, Č. (25.05.2024), s. 18-21
    AnnotationRozhovor s mladým českým hercem irského původu, Tomasem Seanem Pšeničkou o rolích ve filmech Sucho Bohdana Slámy, Amerikánka Viktora Tauše, nebo seriálu Policie Havar, o herectví, jeho vztahu k Irsku, i další profesi, kterou je hudba.
    Person keywords Pšenička Tomas Sean (2004-)
    Film Amerikánka 2024
    Keywords herci. Česko * životní osudy a film * umělecká kariéra
    Form. Descr. rozhovory
    UDC791.635-051(437.3), 316.728 +791, 791.63:316.74, (047.53), (046)
    Languagecze - Czech
    CountryCZ - Czech Republic
    Doc. KindRP - Articles
    Catal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    NFA Control Number(NFA-K)b-00253403
    Call numberIIp-325/2024
    Databasexcla - ARTICLES
    Infoe-document is available for registered users only
    Title
    Systém produkce animovaného filmu v zestátněné kinematografii [rn]
    Subtitle
    případ filmového studia ve Zlíně
    Author info
    Lukáš Skupa, Michal Večeřa
    Additional Variant Titles
    Životy ve filmovém studiu
    Author
    Skopal Pavel (1972-)
    Další autoři
    Večeřa Michal (1988-)
    Physical description
    - il., grafy
    Source document
     Lidé-práce-animace, S. 13-118
    . Brno: Host, 2024.
    Note
    Bibliografické odkazy
    Annotation
    Studie z kolektivní monografie "Lidé-práce-animace: světy animovaného filmu na Kudlově", jejímiž autory jsou filmoví historici a teoretici Pavel Skopal a Michal Večeřa, rekonstruuje bezmála padesátiletou historii studia Gottwaldov/Zlín jako instituce. Autoři zachycují vztah zlínského podniku vůči pražskému středisku produkce a spojitost hrané a animované kinematografie. Dále popisuje produkční a dramatické mechanismy v animované tvorbě, jejíž periodizace je určena klíčovými organizačními změnami.
    Corporation keywordsKeywords
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.