Number of the records: 1  

Třicet deka upřímnosti, kilo objetí

  1. TitleTřicet deka upřímnosti, kilo objetí
    Subtitleproč současný audiovizuální průmysl razí tak silně kurz "dobrých pocitů"
    Author infoJindřiška Bláhová
    Author Bláhová Jindřiška (1979-)
    Physical description- 4 barev. il.
    Source document  Respekt, Roč. 32, č. 39 (27.09.2021), s. 56-60
    NoteRubrika: Kultura
    AnnotationO změnách nálad ve společnosti, které se promítají také do televizní produkce. Rostoucí popularita nekonfliktní televize ukazuje, že čím dál víc diváků méně baví stres, konfrontace a vyhrocený individualismus, které nabízely žánry reality show plné antihrdinů a nemilosrdných soudců. V USA a Velké Británii tento nový pozitivní trend reprezentují komediální sitcomy: Ted Lasso, Městečko Shitt´s Creek, Grace a Frankie, Nezdolná Kimmy Schmidt, Dobré místo aj. Velkou popularitu získala i pekařská reality show The Great British Bake Off (GBBO). Tyto pořady jsou založené na touze cítit se dobře a kreativní popkulturní průmysl má schopnost na nich vydělávat.
    Keywords televize, pořady uvedené * televize, série uvedené * televizní tvorba * společnost a film * kultura a společnost * sitcom * reality show * diváctví * vnímání * filmová recepce * kasovní úspěch * psychologický vliv televize
    Form. Descr. články
    UDC791.65.073, 791.4, 316.72/.75, 7.097, 791.32:791.65.073, 7.073:791, 316.6:7.097, (046)
    Languagecze - Czech
    CountryCZ - Czech Republic
    Doc. KindRP - Articles
    Catal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    NFA Control Number(NFA-K)b-00236862
    Call numberIIp-4711/2021/2
    Databasexcla - ARTICLES
    Infoe-document is available for registered users only
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.