Number of the records: 1  

Psanec s kulkou pro všechny

  1. TitlePsanec s kulkou pro všechny
    Author infoJan Škoda
    Author Škoda Jan
    Physical description- 1 barev. il., technické údaje k filmu
    Source document  Týden, Roč. 25, č. 22 (20.05.2019), s. 74
    NoteRubrika: Recenze
    AnnotationRecenze amerického filmu John Wick 3 od režiséra Chada Stahelského z roku 2019, který je třetí částí této adrenalinové akční série, v níž super zabiják John Wick (Keanu Reeves) bojuje s celou armádou lovců odměn usilujících o získání 14 miliónů dolarů vypsaných na jeho hlavu.
    Film John Wick 3 2019
    Keywords filmy. Spojené státy americké. 2019 * hrdinové ve filmu * násilí ve filmu * akční film * thriller
    Form. Descr. recenze
    UDC791.221.7, 791.63(73), 791-5, 791.23, 791.221.5, (0:82-95)
    Languagecze - Czech
    CountryCZ - Czech Republic
    Doc. KindRP - Articles
    Catal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    NFA Control Number(NFA-K)b-00213361
    Call numberIIp-5411/2019/1
    Databasexcla - ARTICLES
    Infoe-document is available for registered users only
    Title
    Kino-barons and noble minds [rn]
    Subtitle
    specifics of film exhibition beyond commercial entertainment
    Author info
    Lucie Česálková
    Author
    Česálková Lucie (1983-)
    Physical description
    - il. [13] s.
    Source document
     The Routledge companion to new cinema history, S. 305-318
    Note
    Poznámky. - Bibliografie na s. 316-318
    Annotation
    Studie filmové historičky Lucie Česálkové věnovaná specifikům "film exhibition" (předvedení filmu, nezahrnuje produkci ani distribuci) mimo oblast komerční zábavy se zaměřením na předválečné Československo. Ve své analýze uvádí autorka do kontextu společný výskyt různých způsobů distribuce, programování a předvedení filmů, a to v rámci omezeného filmového trhu, kde do hry vstupují instituce, které předtím neměli s filmem nic společného. Tyto instituce, jako např. knihovny, muzea, školy, náboženské organizace, spolky, nebyly motivovány ziskem a byly často relativně konzervativní ve výběru filmů. Stát ovlivňoval složitý vztah mezi "theatrical" a "non-theatrical" prostorem, komerční a nekomerční produkcí, veřejnou a soukromou projekcí v českém prostředí. Po roce 1918 reguloval volný trh, podporoval neziskové organizace, koordinoval národní filmový průmysl vnímaný jako nástroj obchodní a kulturní politiky. Česálková také zdůrazňuje význam výzkumu filmové produkce mimo platformu komerční zábavy z pohledu filmové historie.
    Keywords
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.