Number of the records: 1  

Making media work

  1. TitleMaking media work
    Subtitlecultures of management in the entertainment industries
    Author infoedited by Derek Johnson, Derek Kompare, and Avi Santo
    Další autoři Johnson Derek (1979-) Kompare Derek (1969-) Santo Avi
    Issue data New York ; London : New York University Press, 2014
    Physical description- vi, 330 s.: il.
    EditionCritical cultural communication general editors: Sarah Banet-Weiser and Kent A. Ono
    NoteÚvod, citáty, poznámky v textu, o autorech a editorech. - Bibliografie na s. 295-317, rejstřík
    AnnotationKolektivní monografie se pokouší o hlubší a více odstíněné pochopení managementu v zábavním průmyslu. Šestnáct britských a amerických teoretiků sleduje měnící se roli managementu jak z hlediska historického tak i současné doby v rámci USA a mezinárodního kontextu, a napříč celou řadou mediálních forem, od filmu a televize k videohrám a sociálním médiím.
    ISBN978-0-8147-6099-4 (brož.)
    Keywords management kultury * management umění * média * masmédia
    Form. Descr. kolektivní monografie, studie
    UDC304.2/.4, 7.075, 316.774, 659.3, (048.8:082), (048.8)
    Languageeng - English
    CountryUS - United States of America, GB - Great Britian
    Doc. KindAMO - Monographies
    Catal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    NFA Control Number(NFA-K)b-00181437
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Databasexxxk - Books
    Call numberTrack No.LocationSublocationCSInfo
    414800114085FONDSKLADIn-Library Use Only
    Making media work

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.