Number of the records: 1  

Genderové stereotypy v animované tvorbě Walta Disneyho

  1. TitleGenderové stereotypy v animované tvorbě Walta Disneyho
    Subtitleideologie, queer, diskursivní analýza
    Author info[editor Zdeněk Hudec; autoři textů Matěj Dostálek ... et al.]
    Další autoři Hudec Zdeněk (1971-) Dostálek Matěj (1984-)
    Issue data [Olomouc] : Pastiche Filmz, [2013]
    Physical description- 72 s.: il.
    EditionPAF
    NoteDalší autoři textů: Eva Chlumská a Alexandr Jančík. - Úvod, poznámky v textu, filmografie, anglické resumé, o autorech. - Název na rubu tit. s.: Kolektivní monografie Genderové stereotypy v animované tvorbě Walta Disneyho: ideologie, queer, diskursivní analýza. - Bibliografie na s. 69-72, rejstřík
    AnnotationKolektivní monografie přináší soubor studií studentů a pracovníků Katedry divadelních, filmových a mediálních studií FF Univerzity Palackého v Olomouci. Ve čtyřech striktně metodologicky vymezených studiích autoři pomocí sémiotické analýzy odhalují v klasických animovaných dílech Walta Disneyho a filmech produkční společnosti Walt Disney Company implicitně přítomné významy týkajících se genderu postav.
    ISBN978-80-904515-9-9 (brož.)
    Person keywords Disney Walt (1901-1966)
    Corporation keywords The Walt Disney Company
    Film Sněhurka a sedm trpaslíků 1937
    Keywords animovaný film. Spojené státy americké * animované postavy ve filmu. Spojené státy americké * gender a film. Spojené státy americké
    Form. Descr. kolektivní monografie
    UDC778.534.6(73), 791.228(73), 791-5(73), 316.66-055.1/.3(73), (048.8:082)
    Languagecze - Czech
    CountryCZ - Czech Republic
    Doc. KindASB - Proceedings
    Catal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    NFA Control Number(NFA-K)b-00176978
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Databasexxxk - Books
    Call numberTrack No.LocationSublocationCSInfo
    413380113514FONDHRADIn-Library Use Only
    Genderové stereotypy v animované tvorbě Walta Disneyho

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.