Number of the records: 1  

Dějiny ve filmu

  1. TitleDějiny ve filmu
    Subtitlefilm ve výuce dějepisu
    Author infoKamil Činátl, Jaroslav Pinkas a kolektiv
    Author Činátl Kamil (1975-)
    Další autoři Pinkas Jaroslav (1975-)
    IssueVyd. 1.
    Issue data Praha : Ústav pro studium totalitních režimů, 2014
    Physical description- 248 s.: il. (většinou barev.), portréty, faksim.
    NoteKniha vznikla v rámci projektu Dějepis v 21. století: multimediální aplikace pro dějepisnou výuku, který je realizován s podporou Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR, evropských strukturálních fondů a státního rozpočtu ČR. - Úvod, poznámky v textu. - Bibliografie na s. 243-245, rejstřík jmenný
    AnnotationMetodická publikace se zaměřuje na filmové obrazy minulosti a jejich význam pro historickou kulturu. Problematiku nahlíží z perspektivy didaktiky dějepisu a promýšlí možnosti využití filmu jako nástroje vzdělávání. Práce vychází ze zahraničních konceptů didaktiky dějepisu, které aplikuje na české prostředí. V části Teorie shrnuje klíčové pojmy a postupy, které souvisí s užitím filmového média k vzdělávacím cílům. V navazující části obecnou problematiku ilustruje na případových studiích, které didaktické koncepty spojují s konkrétním filmovým materiálem.
    ISBN978-80-87912-11-9 (brož.)
    Keywords filmové vzdělávání * filmové vzdělávání, využití filmu * vzdělání a film * dějiny a film * historické události ve filmu * historické osobnosti ve filmu * využití filmu
    Form. Descr. kolektivní monografie, metodické příručky
    UDC(072), 791.51, 371.686:791.51, 37+791, 94+791, 791.23, (048.8:082)
    Languagecze - Czech
    CountryCZ - Czech Republic
    Doc. KindAMP - Teaching manuals
    Catal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    NFA Control Number(NFA-K)b-00172019
    Copy count2, currently available 1, at library only 1
    Databasexxxk - Books
    Call numberTrack No.LocationSublocationCSInfo
    412060112986FONDHRADIn-Library Use Only
    41206-A0113000FONDSKLAD

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.