Number of the records: 1  

Hudba v reklamě a dalších oblastech marketingové komunikace

  1. TitleHudba v reklamě a dalších oblastech marketingové komunikace
    Author infoRadim Bačuvčík
    Author Bačuvčík Radim (1975-)
    Issue1. vyd.
    Issue data Zlín : VeRBuM, 2014
    Physical description- 220 s.: il.
    NoteÚvod, anglické resumé, o autorovi. - Bibliografie na s. 211-220
    AnnotationKniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá.
    ISBN978-80-87500-51-4 (váz.)
    Keywords hudba a film * reklama a film * reklamní film
    Form. Descr. monografie
    UDC78+791, 659.1+791, 791:659.1, (048.8)
    Languagecze - Czech
    CountryCZ - Czech Republic
    Doc. KindAMO - Monographies
    Catal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    NFA Control Number(NFA-K)b-00170688
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Databasexxxk - Books
    Call numberTrack No.LocationSublocationCSInfo
    411700112836FONDSKLADIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.