Number of the records: 1
Why we love Disney
Title Why we love Disney Subtitle the power of the Disney brand Author info Andi Stein Author Stein Andi (1961-) Issue data New York : Peter Lang, 2011 Physical description - 282 s.: il. Note Úvod, poznámky v textu, o autorce. - Bibliografie na s. 261-265, rejstřík Annotation Monografie zkoumá různé aspekty, jak dosáhla produkční a distribuční Společnost Walta Disneyho tak výsadního, mocného a vlivného postavení v globálním světe filmového a zábavního průmyslu. Autorka analyzuje strategické kroky, jimiž si původně malé studio budovalo od svého vzniku v roce 1920 svou značku, nabízí přehled o historii organizace, jejích produktech, službách, managementu, marketingu a postupech na mediálním trhu. ISBN 978-1-4331-0897-6 (brož.) Person keywords Disney Walt (1901-1966) Corporation keywords The Walt Disney Company Keywords filmový průmysl. Spojené státy americké * filmová studia. Spojené státy americké * produkční filmové společnosti a studia. Spojené státy americké * režiséři. Spojené státy americké * animovaný film. Spojené státy americké * zábavní parky a film. Spojené státy americké * Disneyland & Disneyworld. Spojené státy americké * dětský film. Spojené státy americké * rodinný film. Spojené státy americké * film pro mládež. Spojené státy americké Form. Descr. monografie UDC 791.61(73), 791.621.1(73), 791.53(73), 791.633-051(73), 778.534.6(73), 791.228(73), 791.75+791(73), 791.42-053.2(73), 791.42-027.553(73), 791.42-053.6(73), 791.75(73), (048.8) Language eng - English Country US - United States of America Doc. Kind AMO - Monographies Catal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu NFA Control Number (NFA-K)b-00132310 Copy count 1, currently available 0, at library only 1 Database xxxk - Books book
Call number Track No. Location Sublocation CS Info 40232 0107193 FOND SKLAD In-Library Use Only
Number of the records: 1