Number of the records: 1  

Public relations

  1. TitlePublic relations
    Subtitlezákladní teorie, praxe, kritické přístupy
    Author infoJacquie L'Etang; [z anglického originálu ... přeložil Petr Antonín]
    Author L'Etang Jacquie
    IssueVyd. 1.
    Issue data Praha : Portál, 2009
    Physical description- 338 s.: il.
    Original  Public relations : concepts, practice and critique  /   L'Etang Jacquie . London : SAGE, 2007.
    NotePředmluva, grafy, o autorce. - Bibliografie v textu a na s. 315-334, rejstřík
    AnnotationKniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy.
    ISBN978-80-7367-596-7 (váz.)
    Keywords public relations
    Form. Descr. monografie
    UDC659.4, (048.8)
    Languagecze - Czech
    Language of the originaleng - English
    CountryCZ - Czech Republic
    Doc. KindAMO - Monographies
    Catal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    NFA Control Number(NFA-K)b-00129780
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Databasexxxk - Books
    Call numberTrack No.LocationSublocationCSInfo
    401220106753FONDSKLADIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.