Number of the records: 1  

Metody výzkumu médií

  1. TitleMetody výzkumu médií
    Author infoTomáš Trampota, Martina Vojtěchovská
    Author Trampota Tomáš (1974-)
    Další autoři Vojtěchovská Martina (1974-)
    IssueVyd. 1.
    Issue data Praha : Portál, 2010
    Physical description- 293 s.: il., faksim.
    NoteÚvod, anglické resumé, o autorech. - Bibliografie na s. 275-281. - Rejstřík jmenný a věcný
    AnnotationCílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit.
    ISBN978-80-737-683-4 (brož.)
    Keywords média * masmédia * masová komunikace
    Form. Descr. monografie
    UDC316.774, 659.3, 316.772.4, (048.8), 316.4, 316.7, 316.774
    Languagecze - Czech
    CountryCZ - Czech Republic
    Doc. KindAMO - Monographies
    Catal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    NFA Control Number(NFA-K)b-00123272
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Databasexxxk - Books
    Call numberTrack No.LocationSublocationCSInfo
    398920105799FONDSKLADIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.