Number of the records: 1
Metody výzkumu médií
Title Metody výzkumu médií Author info Tomáš Trampota, Martina Vojtěchovská Author Trampota Tomáš (1974-) Další autoři Vojtěchovská Martina (1974-) Issue Vyd. 1. Issue data Praha : Portál, 2010 Physical description - 293 s.: il., faksim. Note Úvod, anglické resumé, o autorech. - Bibliografie na s. 275-281. - Rejstřík jmenný a věcný Annotation Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. ISBN 978-80-737-683-4 (brož.) Keywords média * masmédia * masová komunikace Form. Descr. monografie UDC 316.774, 659.3, 316.772.4, (048.8), 316.4, 316.7, 316.774 Language cze - Czech Country CZ - Czech Republic Doc. Kind AMO - Monographies Catal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu NFA Control Number (NFA-K)b-00123272 Copy count 1, currently available 0, at library only 1 Database xxxk - Books book
Call number Track No. Location Sublocation CS Info 39892 0105799 FOND SKLAD In-Library Use Only
Number of the records: 1