Number of the records: 1
Public relations jako ovlivňování mínění
Title Public relations jako ovlivňování mínění Subtitle [jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat] Author info Jozef Ftorek Author Ftorek Jozef (1973-) Issue 2., rozš. vyd. Issue data Praha : Grada Publishing, 2009 Physical description - 195 s.: il., faksim., portréty Note Úvod, poznámky v textu, o autorovi. - Bibliografie na s. 193-195 Contains also Public relations a masová média - media relations na s. 117-155 -- Film na s. 150-153 Annotation Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations (PR) - nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu nebo tzv. "vztahy s veřejností", ale i jako dovednost ovlivňování mínění a vytváření souhlasu. ISBN 978-80-247-2678-6 (brož.) Keywords public relations * reklama a film * masmédia * typ postavy ve filmu Form. Descr. příručky, učební texty UDC 791-5, 659.4, 659.1+791, 659.3, (035), (07) Language cze - Czech Country CZ - Czech Republic Doc. Kind APC - Handbooks Catal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu NFA Control Number (NFA-K)b-00104544 Copy count 1, currently available 0, at library only 1 Database xxxk - Books book
Call number Track No. Location Sublocation CS Info 39321 0103004 FOND HRAD In-Library Use Only
Number of the records: 1