Number of the records: 1
Kulturní geografie filmové konzumpce
Title Kulturní geografie filmové konzumpce Par.title Cultural Geographies of Film Consumption Author info Mark Jancovich; přeložil Ivan Vomáčka Author Jancovich Mark Další autoři Vomáčka Ivan Source document Iluminace, Roč. 20, č. 1 = č. 69 (2008), s. 15-35
Original Place of Audience : Cultural Geographies of Film Consuption / Jancovich Mark; Faire Lucy; Stubbings Sarah . London : British Film Institut, 2003. Note Rubrika: Články k tématu. - Citované filmy Annotation Studie analyzuje kino jako předmět spotřeby a prodeje, všímá si reklamy, programové nabídku kin, jejich vzájemné konkurence a ovlivňování potencionálního publika atd. Uvedené problémy ukazuje autor na konkrétních příkladech britských biografů v průběhu let 1930-1980. Keywords dějiny filmového představení * filmová recepce * diváctví * reklama a film * reklama v kinech * reklama filmů * filmová propagace * návštěvnost * kina Form. Descr. studie UDC 791.1:791.65, 778.55, 791.32:791.65.073, 659.1+791, 791.641.3, 791.641, 791.65.073, 791.65, (048.8), (046) Language cze - Czech Country CZ - Czech Republic Doc. Kind RP - Articles Catal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu NFA Control Number (NFA-K)b-00094952 Call number 35029/2008 Database xcla - ARTICLES article
Number of the records: 1