Number of the records: 1  

Recepce reklamních sdělení a efekt třetí osoby

  1. TitleRecepce reklamních sdělení a efekt třetí osoby
    Author infoRadim Kameník
    Author Kameník Radim
    Physical description- 5 il.
    Source document  Cinepur, Roč. 16, č. 53 (09.10.2007), s. 006-009
    NoteRubrika: Téma. - Hlavičkový název: Téma - Film jako reklama. - Poznámky. - Literatura
    AnnotationKriticky varovný text o hojně diskutovaném problému "efektu třetí osoby" líčí poznatek, že většina lidí se o sobě mylně domnívá, že jsou méně ovlivnitelní reklamou než ti ostatní.
    Keywords reklama a film * psychologický vliv filmu * reklamní film
    Form. Descr. studie
    UDC659.1+791, 791:659.1, (048.8), (046)
    Languagecze - Czech
    CountryCZ - Czech Republic
    Doc. KindRP - Articles
    Catal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    NFA Control Number(NFA-K)b-00086376
    Call numberII-6619/2007
    Databasexcla - ARTICLES
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.