Number of the records: 1  

Das Lichtbild in der Werbung für Politik, Kultur und Wirtschaft

  1. TitleDas Lichtbild in der Werbung für Politik, Kultur und Wirtschaft
    Subtitleseine geschichtliche Entwicklung und gegenwärtige Bedeutung
    Author infovon Kurt Wehlau
    Author Wehlau Kurt
    Issue data Würzburg-Aumühle : Konrad Triltsch, 1939
    Physical description- 158 s.: 86 il.
    EditionZeitung und Leben Band 64 Schriftenreihe herausgegeben von Karl d'Ester
    NotePředml.. - Bibliografie na s. 157-158
    AnnotationAutor pojímá fotografii z hlediska jejího užívání a zneužívání v rámci kulturní a ekonomické reklamy a politické propagandy. Studie zmiňuje všechny důležitá období 1. poloviny 20. století, jako např. hospodářská krize, Třetí říše apod. a způsoby, jakými byla fotografie v těchto obdobích užívána v reklamě a propagandě. Kniha se tak stává historií fotografie z tohoto specifického pohledu. V krátké kapitole věnované reklamě v umění autor zmiňuje i filmový průmysl.
    Keywords fotografie * reklama a film
    Form. Descr. Studie, Dějiny specializované
    UDC659.1, 77, (048.8)
    Languageger - German
    CountryAT - Austria
    Doc. KindASD - Studies
    Catal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    NFA Control Number(NFA-K)b-00045946
    Copy count3, currently available 0, at library only 3
    Databasexxxk - Books
    Call numberTrack No.LocationSublocationCSInfo
    1040000104FONDHRADIn-Library Use Only
    104-A0009235FONDHRADIn-Library Use Only
    104-B0050766FONDHRADIn-Library Use Only
    Das Lichtbild in der Werbung für Politik, Kultur und Wirtschaft

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.