Number of the records: 1
Das Lichtbild in der Werbung für Politik, Kultur und Wirtschaft
Title Das Lichtbild in der Werbung für Politik, Kultur und Wirtschaft Subtitle seine geschichtliche Entwicklung und gegenwärtige Bedeutung Author info von Kurt Wehlau Author Wehlau Kurt Issue data Würzburg-Aumühle : Konrad Triltsch, 1939 Physical description - 158 s.: 86 il. Edition Zeitung und Leben Band 64 Schriftenreihe herausgegeben von Karl d'Ester Note Předml.. - Bibliografie na s. 157-158 Annotation Autor pojímá fotografii z hlediska jejího užívání a zneužívání v rámci kulturní a ekonomické reklamy a politické propagandy. Studie zmiňuje všechny důležitá období 1. poloviny 20. století, jako např. hospodářská krize, Třetí říše apod. a způsoby, jakými byla fotografie v těchto obdobích užívána v reklamě a propagandě. Kniha se tak stává historií fotografie z tohoto specifického pohledu. V krátké kapitole věnované reklamě v umění autor zmiňuje i filmový průmysl. Keywords fotografie * reklama a film Form. Descr. Studie, Dějiny specializované UDC 659.1, 77, (048.8) Language ger - German Country AT - Austria Doc. Kind ASD - Studies Catal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu NFA Control Number (NFA-K)b-00045946 Copy count 3, currently available 0, at library only 3 Database xxxk - Books Call number Track No. Location Sublocation CS Info 104 0000104 FOND HRAD In-Library Use Only 104-A 0009235 FOND HRAD In-Library Use Only 104-B 0050766 FOND HRAD In-Library Use Only
Number of the records: 1