Number of the records: 1
Základy reklamy
Title Základy reklamy Subtitle (učební text) Author info Zdeněk Křížek Author Křížek Zdeněk (1952-) Issue 1. vyd Issue data Praha : Filmová a televizní fakulta AMU, 1994 Physical description - 44 s Edition Studijní texty Note V tiráži r. vyd. 1995. - Vyd. FAMU, Kabinet společenských věd. - Úvod. - Seznam doporučené literatury Annotation Text je určen posluchačům FAMU a je shrnutím tezí přednášek stejnojmenného předmětu. Podává základní informace o reklamě jako součásti marketingového mixu podniků, firem a organizací. V textu je respektován zejména současný stav reklamní praxe v České republice. ISBN 80-85883-05-8 (brož.) Keywords reklama a film. Česko * filmový marketing * televizní reklama a film. Česko * reklamní film. Česko * filmové vzdělávání. Česko Form. Descr. Učebnice, Skripta UDC 659.1, 791.641 Language cze - Czech Country CZ - Czech Republic Doc. Kind ASK - Textbooks Catal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu NFA Control Number (NFA-K)b-00032271 Copy count 3, currently available 1, at library only 2 Database xxxk - Books book
Call number Track No. Location Sublocation CS Info 36360 0092087 FOND HRAD In-Library Use Only 36360-A 0094345 FOND HRAD In-Library Use Only 36360-B 0095936 FOND HRAD
Number of the records: 1