Number of the records: 1  

Základy reklamy

  1. TitleZáklady reklamy
    Subtitle(učební text)
    Author infoZdeněk Křížek
    Author Křížek Zdeněk (1952-)
    Issue1. vyd
    Issue data Praha : Filmová a televizní fakulta AMU, 1994
    Physical description- 44 s
    EditionStudijní texty
    NoteV tiráži r. vyd. 1995. - Vyd. FAMU, Kabinet společenských věd. - Úvod. - Seznam doporučené literatury
    AnnotationText je určen posluchačům FAMU a je shrnutím tezí přednášek stejnojmenného předmětu. Podává základní informace o reklamě jako součásti marketingového mixu podniků, firem a organizací. V textu je respektován zejména současný stav reklamní praxe v České republice.
    ISBN80-85883-05-8 (brož.)
    Keywords reklama a film. Česko * filmový marketing * televizní reklama a film. Česko * reklamní film. Česko * filmové vzdělávání. Česko
    Form. Descr. Učebnice, Skripta
    UDC659.1, 791.641
    Languagecze - Czech
    CountryCZ - Czech Republic
    Doc. KindASK - Textbooks
    Catal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    NFA Control Number(NFA-K)b-00032271
    Copy count3, currently available 1, at library only 2
    Databasexxxk - Books
    Call numberTrack No.LocationSublocationCSInfo
    363600092087FONDHRADIn-Library Use Only
    36360-A0094345FONDHRADIn-Library Use Only
    36360-B0095936FONDHRAD

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.