Number of the records: 1
Kulturní sponzoring se mění v reklamní nástroj
Title Kulturní sponzoring se mění v reklamní nástroj Author info Daniel Anýž Author Anýž Daniel Source document Mladá fronta Dnes, Roč. 10, č. 279 (30.11.1999), s. 22
Note Rubrika: Kultura Annotation Autor rozebírá narůstající vliv, který mají sponzorské firmy, které dotují kulturu na všechny druhy médií a jejich snahu o širší reklamní kampaň svých podniků. Televize například čelí snahám o přímé ovlivňování programové skladby. Keywords financování * Evropa * reklama a film * televizní reklama a film * masmédia Form. Descr. Úvahy, Rozbory UDC 791 Language cze - Czech Country CZ - Czech Republic Doc. Kind RP - Articles Catal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu NFA Control Number (NFA-K)b-00017811 Call number IIp-324/1999-3 Database xcla - ARTICLES article
Number of the records: 1