Number of the records: 1  

Dům je sice šeredný, ale nespadne

  1. TitleDům je sice šeredný, ale nespadne
    Subtitle"Reklama má vliv na to, co shledáváme krásným", tvrdí Frank Lowe
    Author infoMartin Dostál
    Author Dostál Martin (1962-)
    Physical description- Fot
    Source document  Kinorevue, Roč. 6, č. 2 (1996), s. 90-91
    NoteRubrika: O reklamě
    AnnotationO vlivu reklamy na prodej zboží. Vznik reklamy. Festival reklamy ve francouzském Cannes. Co říká o reklamě předseda poroty, Angličan Frank Lowe.
    Keywords reklamní film * průmyslový film * zakázkový film
    Form. Descr. Články, Citáty
    UDC791.63-051
    Languagecze - Czech
    CountryCZ - Czech Republic
    Doc. KindRP - Articles
    Catal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    NFA Control Number(NFA-K)b-00006617
    Call numberII-6430/1996
    Databasexcla - ARTICLES
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.