Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS275970
    LBL
      
    00000nam^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20250703111959.3
    010
      
    $b Brož. $d Kčs 12,00
    035
      
    $a (NFA-K)b-00256341
    100
      
    $a 20240919h1970 m 0czey0103 ba
    101
    1-
    $a cze $c eng
    102
      
    $a CS
    200
    1-
    $a Nultá hodina $e detektivní román $f Agatha Christie $g z anglického originálu ... přeložil Jan Zábrana
    205
      
    $a 1. vyd.
    210
      
    $a Praha $c Orbis $d 1970
    215
      
    $a 182 s.
    225
    2-
    $a Kobra $v sv. 17 $f odpovědný redaktor František Jungwirth
    330
      
    $a "Nultá hodina" je okamžikem zločinu, k němuž vše směřuje. U lady Tressilian se na sklonku léta sešla zvláštní společnost: slavný tenisový hráč Nevile Strange, jeho současná i bývalá manželka a dvojice mužů, s nimiž tyto dvě ženy pojí nedořešené milostné vztahy. Napětí v přímořském sídle vyvrcholí vraždou hostitelky. Na superintendanta Battlea, jenž se shodou okolností nachází v blízkém městečku, čeká těžký případ. Vypadá to, že důvod zabít ji neměl nikdo. Celý příběh však začal dávno před vraždou. Stejně jako mnoho dalších románů Agathy Christie byl i podle této knihy natočen stejnojmenný film.
    454
    -1
    $1 200 1 $a Toward Zero $f Agatha Christie $1 700 1 $3 nfa_un_auth*0003048 $a Christie $b Agatha $f 1891-1976 $4 070 $1 210 $a London $c Fontana Books $d 1966
    605
      
    $3 nfa_un_auth*0154627 $a Nultá hodina $k 2007 $n film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001955 $a literatura a film
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067352 $a detektivní romány
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0068307 $a zfilmovaná beletrie
    675
      
    $a 82+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (0:82-312.4) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 821.111-312.4 $z cze $9 MRF
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0003048 $a Christie $b Agatha $f 1891-1976 $4 070
    702
    -1
    $3 nfa_un_auth*0000224 $a Zábrana $b Jan $f 1931-1984 $4 730
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20240919 $g AACR2R $9 2
    910
      
    $a ABC135
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS276683
    LBL
      
    00000nam^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20241129130144.1
    010
      
    $b váz.
    035
      
    $a (NFA-K)b-00257054
    100
      
    $a 20241030h2024 m 0czey0103 ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a US $a GB $a IN $a AU
    200
    1-
    $a Towards a film theory from below $e archival film and the aesthetic of the crack-up $f Jiří Anger
    210
      
    $a New York $a London $a Oxford $a New Delhi $a Sydney $c Bloomsbury Academic $d 2024
    215
      
    $a x, 216 s. $c il., barev. il.
    225
    2-
    $a Thinking media $v vol. 21 $f series editors: Bernd Herzogenrath, Patricia Pisters
    307
      
    $a Přehled ilustrací
    307
      
    $a Úvod
    307
      
    $a Filmografie
    320
      
    $a Bibliografie na s. 181-202
    320
      
    $a Rejstřík
    330
      
    $a Filmový teoretik Jiří Anger se ve své knize pohybuje na pomezí filmové teorie, filozofie médií, archivní praxe a audiovizuálního výzkumu. Zaměřuje se na vztah mezi figurací a materialitou v raných filmech, na experimentální filmovou techniku "found footage" a na videoeseje. Anger se zamýšlí nad otázkami: zda by se mohla filmová teorie vytvářet "zdola" - z perspektivy pohyblivých obrazů, jejich různorodých detailů a podob, jakkoli okrajové či náhodné mohou být; zda by bylo možné nahlížet na poškrábaná místa a skvrny na archivních záběrech z estetického hlediska? Autor ve své knize zúročuje unikátní příležitost, jež se mu naskytla v souvislosti s projektem digitalizace filmů pionýra české kinematografie, Jana Kříženeckého, Národním filmovým archivem. Anger vychází z těchto digitalizátů, všímá si jednotlivých poškození a přistupuje k nim jako k určitým trhlinám v čase, které mu dovolují nahlédnout vztah figurace a materiality filmového média perspektivou digitální éry. Zásahy technologií do obsahu přitom nevnímá jako rušivé elementy, ale coby tvořivé deformace, které vytvářejí svébytné tvary uvnitř obrazu. Přístup k daným filmům skrze tyto "praskliny" podle Angera "umožní pochopit, do jaké míry nahodilé či nenápadné materiální otisky mohou ovlivnit estetické účinky a historické aspekty archivních záběrů v digitální éře".
    600
    -1
    $3 nfa_un_auth*0001478 $a Kříženecký $b Jan $f 1868-1921 $x český režisér a kameraman, průkopník české kinematografie $y Rakousko-Uhersko $y Československo
    601
    02
    $3 nfa_un_auth*0052309 $a Národní filmový archiv
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002559 $a filmová teorie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001693 $a filozofie a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001459 $a filmové archivy a instituce
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003590 $a digitální archivy
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003589 $a digitalizace obrazu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003085 $a kinematografie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001646 $a filmová estetika
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001688 $a filmová věda a výzkum
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002384 $a filmové sbírky
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002254 $a preservace filmů
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003152 $a němý film $z 1898-1911
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003322 $a digitální restaurování
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001687 $a filmová surovina
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001674 $a filmy $x fyzické poškození $x deformace
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002538 $a technický vývoj
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003324 $a technika a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001635 $a elektronická média a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001592 $a digitální technika
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie
    675
      
    $a 62+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 778.55 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 621.38+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 621.3.037.37 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.63 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 771.531.3 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.11 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 7.025 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 930.253:025.85 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (048.8) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32.01:111.852 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 026.064 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 778.5 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32.01 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.53 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 930.253:791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 930.25:004.08
    675
      
    $a 004.4'273 $v MRF $z cze
    675
      
    $a 1+791 $z cze $9 MRF
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0125058 $b Jiří $f 1990- $a Anger $4 070
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20241030 $g AACR2R $9 2
    910
      
    $a ABC135
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYS0002204
    LBL
      
    00571nx^^^2200193^^^450
    005
      
    20201014164933.3
    035
      
    $a (NFA-K)e-00000643
    100
      
    $a 20010830cczea0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2
    250
      
    $a kasovní úspěch
    550
      
    $3 nfa_un_entry*0002291 $a filmová představení $5 g
    550
      
    $3 nfa_un_entry*0001595 $a filmová distribuce $5 z
    550
      
    $3 nfa_un_entry*0001872 $a komerčně úspěšný film $5 z
    550
      
    $3 nfa_un_entry*0002585 $a tržby $5 z
    801
    -0
    $b ABC135 $c 20010830

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.