Basket

  Untick selected:   0
  1.  

    SYS101560
    LBL
      
    00000nas^^2200409^^^450^
    005
      
    20201015051311.1
    011
      
    $a 1801-4208
    035
      
    $a (NFA-K)b-00083114
    110
      
    $a afa$$ $$$$
    200
    1-
    $a Biják
    210
      
    $d 2007
    461
    -1
    $1 001 nfa_un_cat*089540
    462
    -1
    $1 001 nfa_un_cat*127729
  2. SYS135950
    LBL
      
    00000nam^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20230629103557.0
    010
      
    $a 978-80-87292-03-7 $b brož.
    035
      
    $a (NFA-K)b-00116903
    100
      
    $a 20100212h2009 m 0czey0103 ba
    101
    1-
    $a cze $c eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Občan Kane $z eng $d Citizen Kane $f Laura Mulveyová $g [doslov napsala Petra Hanáková $g z anglického originálu ... přeložil Radovan Baroš a kolektiv studentů translatologie FF UK]
    205
      
    $a Vyd. 1.
    210
      
    $a Praha $c Casablanca $d 2009
    215
      
    $a 102 s. $c il., portréty
    225
    2-
    $a Filmová klasika $v sv. 3.
    307
      
    $a Výňatky, poznámky v textu a na s. 85-86
    320
      
    $a Bibliografie na s. 91-96
    330
      
    $a Autorka, přední britská filmová teoretička a průkopnice feministické kritiky, se pokouší o jakousi psychoanalytickou diagnózu jedné z největších ikon světového filmu. Vědomě se vzdává pokusu o ucelenou analýzu, kterou shledává u tohoto filmu za zbytečnou, ale věnuje se inovativnímu způsobu vyprávění, nejednoznačnému zobrazení postav, které odporovalo zavedeným postupům hollywoodské kinematografie. Mulveyová vnímá film jako útok na diváka, na jeho pozornost, která je třeba k odkrytí tajemství celého filmu, doslova k psychoanalýze hlavní postavy, která je klíčem celého vyprávění. Pozornost věnuje také politickému kontextu doby, v němž film vznikl a na nějž reaguje. Kniha je opatřena doslovem filmové teoretičky Petry Hanákové.
    454
    -1
    $1 200 1 $a Citizen Kane $f Laura Mulvey $1 700 1 $3 nfa_un_auth*0006193 $a Mulvey $b Laura $f 1941- $4 070 $1 210 $a London $c British Film Institute $d 1992
    605
      
    $3 nfa_un_auth*0041083 $a Občan Kane $k 1941 $n film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001917 $a kultovní film $y Spojené státy americké $z 1941
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001674 $a filmy $y Spojené státy americké $z 1941
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067396 $a monografie
    675
      
    $a 791.63(73)"1941" $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (048.8) $z cze $9 MRF
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0006193 $a Mulvey $b Laura $f 1941- $4 070
    702
    -1
    $3 nfa_un_auth*0082528 $a Hanáková $b Petra $f 1974- $4 075
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20100212 $g AACR2 $9 2
    910
      
    $a ABC135
  3. SYS266094
    LBL
      
    00000naa^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20230424112700.3
    035
      
    $a (NFA-K)b-00246475
    100
      
    $a 20230424j20230422m y0czey0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Proč si mám říkat Rom, když jsem celý život Cikán? $e Zdeněk Godla $g Lucie Jandová
    215
      
    $c 5 barev. il.
    330
      
    $a Rozhovor s romským hercem Zdeňkem Godlou o popularitě, rodině a úspěchu současného filmu Invalida (r. Jonáš Karásek).
    463
    -1
    $1 001 nfa_un_cat*266085 $1 011 $a 1211-2119 $1 200 1 $a Právo $v Roč. 33, č. 94 (22.04.2023) $1 210 $d 2023
    463
    -1
    $1 001 nfa_un_cat*266086 $1 200 1 $a Magazín Právo $v Č. (22.04.2023), s. 4-8
    600
    -1
    $3 nfa_un_auth*0136379 $a Godla $b Zdeněk $f 1975- $x český herec $y Česko
    605
      
    $3 nfa_un_auth*0149973 $a Invalida $k 2023 $n film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001728 $a herci $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002366 $a Romové ve filmu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002069 $a etnické skupiny ve filmu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003757 $a životní osudy a film
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067160 $a rozhovory
    615
      
    $n 791 $a Film. Cirkus. Lidová zábava $2 Konspekt $9 3
    675
      
    $a 316.728 +791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.635-051(437.3) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (=214.58):791.23 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 323:316.356.4:791.23 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (047.53) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (046) $9 MRF $z cze
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0136379 $a Godla $b Zdeněk $f 1975- $4 460
    701
    -1
    $3 nfa_un_auth*0006903 $a Jandová $b Lucie $4 470 $f 1969-
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20230424 $g AACR2R $9 2
    910
      
    $a ABC135 $t rs
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  4.  

    SYS0003194
    LBL
      
    00543cx^^^2200205^^^450^
    005
      
    20201014165114.4
    035
      
    $a (NFA-K)e-00001342
    100
      
    $a 20000811aczey0102^^^^ba
    152
      
    $b czenas
    250
      
    $a kultura
    550
      
    $3 nfa_un_entry*0003195 $a kultura a společnost $5 z
    615
      
    $n 316.7 $a Sociologie kultury. Kulturní život $2 Konspekt $9 1
    675
      
    $a 316.7
    801
    -0
    $a CZ $b ABA001 $c 20050909
    801
    -2
    $a CZ $b ABA001
  5. SYS0003412
    LBL
      
    00542nx^^^22001813^^45
    005
      
    20201014165144.4
    035
      
    $a (NFA-K)e-00001550
    100
      
    $a 20070222aczey0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2
    250
    -1
    $a intertextualita
    450
      
    $a intermedialita
    450
      
    $a intertextovost
    550
      
    $3 nfa_un_entry*0002559 $a filmová teorie $5 g
    550
      
    $3 nfa_un_entry*0002231 $a postmodernismus a film $5 z
    675
      
    $a 791.3 $9 MRF $z cze
    675
      
    $a 82.05/.07 $9 MRF $z cze
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 2000

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.