| SYS | | 105396 |
| LBL | | 01534nam^^2200445^^^450 |
| 005 | | 20201015053130.5 |
| 010 | | $b Brož. $d Kčs 13,50 |
| 035 | | $a (NFA-K)b-00086863 |
| 100 | | $a 20050221d1987 m 0czey0103 ba |
| 101 | 0- | $a cze |
| 102 | | $a CS |
| 200 | 1- | $a Úvod do filmového obrazu $f Ludvík Baran $g Ilja Bojanovský |
| 205 | | $a Vyd. 1. |
| 210 | | $a Praha $c Státní pedagogické nakladatelství $d 1987 |
| 215 | | $a 177 s. $c il. |
| 307 | | $a Ofset |
| 330 | | $a Vysokoškolská skripta se zabývají výrazovými prostředky kameramanské práce, které směřuje k úspěšnému vyjádření obrazu (obrazový úhel, pohyb kamery, skladebné principy, kompozice osvětlení, střihová skladba aj). |
| 333 | | $a Určeno pro posluchače FAMU |
| 606 | 0- | $3 nfa_un_entry*0002534 $a technické prostředky filmu |
| 606 | 0- | $3 nfa_un_entry*0002535 $a technické vybavení |
| 606 | 0- | $3 nfa_un_entry*0002157 $a osvětlení |
| 606 | 0- | $3 nfa_un_entry*0003420 $a motion capture |
| 606 | 0- | $3 nfa_un_entry*0002482 $a střih |
| 606 | 0- | $3 nfa_un_entry*0002540 $a technika kamery |
| 606 | 0- | $3 nfa_un_entry*0001832 $a kamera |
| 606 | 0- | $3 nfa_un_entry*0001834 $a kamerový vozík |
| 606 | 0- | $3 nfa_un_entry*0001743 $a hloubka ostrosti |
| 608 | | $3 nfa_un_auth*0067232 $a vysokoškolská skripta |
| 608 | | $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie |
| 608 | | $3 nfa_un_auth*0067227 $a učební texty |
| 675 | | $a (048.8) $z cze $9 MRF |
| 675 | | $a (07) $z cze $9 MRF |
| 675 | | $a 628.9 $z cze $9 MRF |
| 675 | | $a 778.534.6 $z cze $9 MRF |
| 675 | | $a 791.623.1 $z cze $9 MRF |
| 675 | | $a 778.53 $z cze $9 MRF |
| 675 | | $a 791.636:778.53 $z cze $9 MRF |
| 675 | | $a 791.621 $z cze $9 MRF |
| 675 | | $a (075.8) |
| 700 | -1 | $3 nfa_un_auth*0004529 $a Baran $b Ludvík $f 1920-2011 $4 070 |
| 701 | -1 | $3 nfa_un_auth*0085790 $a Bojanovský $b Ilja $f 1923-2009 $4 070 |
| 712 | 02 | $3 nfa_un_auth*0065136 $a Akademie múzických umění v Praze $b Filmová a televizní fakulta |
| 801 | -0 | $a CZ $b ABC135 $c 20050221 $g AACR2 $9 2 |
| 910 | | $a ABC135 |