Počet záznamů: 1  

Co je nového v médiích

  1. Struhárik, Filip

    Co je nového v médiích / Filip Struhárik. -- 1. vyd. -- Nová beseda. -- 117 s.

    Slovenský novinář Filip Struhárik se ve své knize zaměřil na problematiku současných médií a jejich vývoje. Konstatuje, že orientace v informacích se stává stále složitější, svět médií je vlivem obrovského množství platforem stále nepřehlednější. Autor se zamýšlí nad proměnami "mediální krajiny" 21. století (online žurnalistika, informační přehlcení, dezinformace, sociální sítě a virtuální reality), nad významem oligarchizace a nezávislosti médií, nad proměnami redakční rutiny a hodnot žurnalistické práce. Struhárik přináší reflexi podoby mediálního trhu, modelů financování, výstupů i institucí. -- ISBN 978-80-88383-34-5 (brož.)

    1. média 2. mediální studia a výzkum 3. studie

    I. Borská, Pavlína Štěpánka, 1997-

    (048.8)+316.774+316.774:37.016+316.774:303+316.472.4+004.738.5+004.946
    ABC135

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.