Počet záznamů: 1  

Zvuky v reklamě

  1. Rafajová, Andrea, 1973-

    Zvuky v reklamě / Andrea Rafajová. -- Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o. -- 343 s.

    Monografie se zamýšlí nad základy hudební struktury v audiovizuálním sdělení od jejich nejmenších složek už z malého hudebního motivku může hudební skladatel vyrobit reklamní jingle a čtenář má možnost nahlédnout pod pokličku jeho práce. Samostatné oddíly hledají aspekty verbálního podání, které disponují stejnými vlastnostmi (výška, síla, rychlost apod.), jako hudební sféra; charakteristiky zpěvácké interpretace i hudebních hluků. V kapitolách se dále nastiňuje historický vývoj a současná situace reklamy z hudebního hlediska, a to v rozhlase, televizi i na internetu. Racionální zprávy podané v reklamě lze hudebně a tím emočně manipulovat a pohrávat si tak s myšlením spotřebitele s cílem jej přimět k určitému způsobu nákupního chování. Velmi důležitou statí je stanovení podmínek účinnosti hudby v reklamním spotu. -- ISBN 978-80-7380-673-6 (brož.)

    1. reklama a film - Česko 2. televizní reklama a film - Česko 3. reklamní film - Česko 4. hudba a film - Česko 5. populární hudba ve filmu - Česko 6. hudba ve filmu - Česko 7. hudba pro němý film - Česko 8. monografie 9. studie

    659.1+791(437.3)+659.1:654.198(437.3)+791:659.1(437.3)+78+791(437.3)+791.23(437.3)+778.53.099:78(437.3)+(048.8)
    ABC135

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.