- Na cestě od televizní písničky k videoklipu jako marketingovému nástr…
Počet záznamů: 1  

Na cestě od televizní písničky k videoklipu jako marketingovému nástroji

  1. NázevNa cestě od televizní písničky k videoklipu jako marketingovému nástroji
    Souběž.n.On the Road from Television Song to the Music Video as a Marketing Tool: The Music Video Format in Czechoslovakia, 1954-1989
    Podnázevformát videoklipu v Československu v letech 1954-1989
    Aut.údajeViktor Palák
    Autor Palák Viktor (1982-)
    Zdroj.dok.  Iluminace, Roč. 21, č. 1 = č. 73 (2009), s. 154-158  ISSN 0862-397X.
    Druh dok.RP - Články
    URL Fulltext
    Signatura35029/2009
    Databázexcla - ČLÁNKY
    článek

    článek

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.