Počet záznamů: 1
Umělá inteligence (Artificial Inteligence, AI) v počítačových hrách
SYS 091486 LBL 01235naa^^2200337^^^450 005 20201015042313.0 035 $a (NFA-K)b-00073245 100 $a 20060911d1998 m y0czey0103 ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Umělá inteligence (Artificial Inteligence, AI) v počítačových hrách $f Michal Rybka 215 $c il. 312 $a Hlavičkový název: Proměny počítačové hry 330 $a Základní okruhy herních průblémů, týkajících se umělé inteligence. Tredny v implementaci metod umělé inteligence v počítačových hrách. Vliv počítačových her na rozvoj výpočetní techniky. 463 -1
$1 001 nfa_un_cat*236642 $1 200 1 $a Biograph $v Roč. 2, č. 6 (1998), s. 32-43 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003214 $a počítačové hry 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002706 $a vývoj médií 608 $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie 615 $n 791 $a Film. Cirkus. Lidová zábava $2 Konspekt $9 3 675 $a 794:004.9 $z cze $9 MRF 675 $a (048.8) $z cze $9 MRF 675 $a (046) $9 MRF $z cze 700 -1
$3 nfa_un_auth*0080279 $a Rybka $b Michal $4 070 801 -0
$a CZ $b ABC135 $c 20060911 $g AACR2 $9 2 910 $a ABC135 $t rs
Počet záznamů: 1