Počet záznamů: 1  

Umělá inteligence (Artificial Inteligence, AI) v počítačových hrách

  1. SYS091486
    LBL
      
    01235naa^^2200337^^^450
    005
      
    20201015042313.0
    035
      
    $a (NFA-K)b-00073245
    100
      
    $a 20060911d1998 m y0czey0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Umělá inteligence (Artificial Inteligence, AI) v počítačových hrách $f Michal Rybka
    215
      
    $c il.
    312
      
    $a Hlavičkový název: Proměny počítačové hry
    330
      
    $a Základní okruhy herních průblémů, týkajících se umělé inteligence. Tredny v implementaci metod umělé inteligence v počítačových hrách. Vliv počítačových her na rozvoj výpočetní techniky.
    463
    -1
    $1 001 nfa_un_cat*236642 $1 200 1 $a Biograph $v Roč. 2, č. 6 (1998), s. 32-43
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003214 $a počítačové hry
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002706 $a vývoj médií
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie
    615
      
    $n 791 $a Film. Cirkus. Lidová zábava $2 Konspekt $9 3
    675
      
    $a 794:004.9 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (048.8) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (046) $9 MRF $z cze
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0080279 $a Rybka $b Michal $4 070
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20060911 $g AACR2 $9 2
    910
      
    $a ABC135 $t rs
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.