- Základní rysy modelu uživatele videoher
Počet záznamů: 1  

Základní rysy modelu uživatele videoher

  1. Godzic, Wiesław, 1953-

    Základní rysy modelu uživatele videoher / Wiesław Godzic

    In Biograph. -- Roč. 2, č. 3-4 (1998), s. 26-28

    Překlad části kapitoly z knihy polského sémiotika, filmového teoretika a publicisty Wiesława Godzice se zabývá fenoménem videoher, počítačových her, jejich uživateli a vlivu těchto her na jejich osobnosti.

    1. počítačové hry 2. videohry 3. filmové adaptace videohry 4. filmové adaptace počítačové hry 5. videohry podle filmu 6. vliv filmu na děti 7. psychologický vliv televize 8. psychologický vliv filmu 9. studie

    I. Szczepanik, Petr, 1974-
    II. Godzic, Wiesław, 1953-. Wideo i gry komputerowe, czyli przyjemność interaktivności
    III. Biograph. -- Roč. 2, č. 3-4 (1998), s. 26-28

    794:004.9+794:621.397+791.632=025:(794:621.397)+791.632=025:(794:004.9 )+794:621.397=025:(791.2)+791.43+(048.8)+(046)
    ABC135
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.