Počet záznamů: 1
Slovník mediální komunikace
Název Slovník mediální komunikace Podnázev agenda-setting, bulvár, dezinformace, kulturní komunikace, manipulace, novinářská etika, reklama, spirála mlčení, účinky médií, žurnalistika Aut.údaje Irena Reifová & kolektiv Autor Reifová Irena (1971-) Vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Portál, 2004 Fyzický popis - 327 s. Poznámky Předmluva, seznam zkratek, základní právní normy. - Bibliografie Anotace Slovník se soustřeďuje zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích, zabývajících se vztahem médií a společnosti. Jednotlivá hesla mapují různé vědy, které souvisejí s mediální komunikací (psychologii komunikace, sémiotiku, sociologii), vysvětlují však také pojmy týkající se sdělovacích prostředků a sociální komunikace. ISBN 80-7178-926-7 (váz.) Předmět.hesla masmédia * média * masová komunikace * public relations * filmová terminologie Form.deskr. terminologické slovníky, výkladové slovníky Systemat. (038.072), (038.072)81, 659.4, 659.3, 316.774, 81'373.46:791, 316.772.4, (038)81 Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Druh dok. ASV - Slovníky výkladové Katal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu ID NFA (NFA-K)b-00057156 Počet ex. 1, z toho volných 0, prezenčně 1 Databáze xxxk - Knihy kniha
Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace CS Info 37744 0096609 PRIR KON pouze prezenčně
Počet záznamů: 1