Počet záznamů: 1
Preservation of digital art: theory and practice
Název Preservation of digital art: theory and practice Podnázev the project digital art conservation Aut.údaje edited by Bernhard Serexhe Další variantní názvy Preservation of digital art
Theory and practiceDalší autoři Serexhe Bernhard (1950-) Vyd.údaje Vienna : AMBRA V ; Karlsruhe : Center for Art and Media, c2013 Fyzický popis - 629 s.: il., barev. il., faksim., grafy, schém. Poznámky Autoři: Sabine Himmelsbach, Jean-Damien Collin, Valérie Perrin, Thomas Dreier, Veronika Fischer, Edmond Couchot, Siegfried Zelinski, Ingrid Scheurmann, Klaus Weschenfelder, Hans Dieter Huber, Alain Depocas, Antoni Muntadas, Rosina Gómez-Baeza, Brendan Maloney, Peter Weibel, Cécile Dazord, Raffael Dörig, Perla Innocenti, Emanuel Lorrain, Jussi Parika, Jean-Philippe Humblot, Paul Jansen Klomp, Florian Kaufmann, Aymeric Mansoux, Igor Štromajer, Arnaud Obermann, Chiara Marchini Camia, Katrin Willert, Anne Laforet, Doris Gassert, Nelly Massera, Catherine Mueller, Esther Neumann, Pascal Bion, Bernd Lintermann, Claudia Röck, Johannes Gfeller, Francisco Ruiz de Infante, Jerôme Thomas, Pierre Mercier, Otto Teichert. - Publikace vychází i v německé a francouzské verzi. - Předmluva. - Biografické poznámky. - Slovníček. - Bibliografie na s. 617-623. - Bibliografické odkazy. - Rejstřík Anotace Ochrana "media artworks" (uměleckých děl využívajících média) má osud podobný klimatickým změnám: čím více času plyne, tím větší se jí věnuje pozornost. Kniha je konečným výstupem projektu "digital art conservation project". Tříletý projekt konzervace digitálního umění (2010-2012) se věnoval výzkumu strategií pro konzervaci digitálního umění. Projekt se zaměřil na umělecká díla vytvořená pomocí počítačového programování a digitálních technologií. Projekt byl iniciován v Centru pro umění a média (ZKM | Karlsruhe) a byl realizován ve spolupráci s pěti dalšími institucemi z regionu Horního Porýní. V průběhu projektu byly analyzovány otázky týkající se konzervace digitálního umění z teoretického i praktického hlediska. Dále byly testovány a kriticky zhodnoceny konkrétní strategie pro konzervaci širokého spektra digitálních uměleckých děl prostřednictvím příkladného zpracování deseti děl z regionálních sbírek. Rozsáhlá publikace komplexně dokumentuje aktivity projektu a prezentuje výsledky případových studií. Projekt se rozvíjel prostřednictvím sympozií, výstav a sérií případových studií. Definice "digital born" je ústředním bodem celého projektu. Tato kniha zahrnuje eseje které napsali (mimo jiné) Alain Depocas, Sabine Himmelsbach, Anne Laforet, Aymeric Mansoux, Antoni Muntadas, Jussi Parikka a Siegfried Zielinski a rozhovory s umělci. ISBN 978-3-99043-538-0 AMBRA | V (váz.) Hesla korp. Center for Art and Media Hesla akce The Digital Oblivion (Karlsruhe, Německo: 2010) Digital Art Conservation: Practical Approaches (Štrasburk, Francie: 2011) Předmět.hesla média * mediální studia a výzkum * sbírky * umění. digital born. prognózy. prezervace Form.deskr. kolektivní monografie, studie, rozhovory Systemat. (048.8:082), (048.8), (047.53), 069.5, 316.774:37.016, 316.774:303, 72/76, 316.774 Jazyk dok. eng - angličtina Země vyd. DE - Německo Druh dok. AKM - Kolektivní monografie Katal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu ID NFA (NFA-K)b-00260355 Počet ex. 1, z toho volných 0 Databáze xxxk - Knihy Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace CS Info 43869 0125050 FOND SKLAD vypůjčený (do 30.09.2025)
Počet záznamů: 1